Gå til primært indhold
Billede af glas der står på stel

Stelhåndtering

Hvert år forsvinder flere hundrede stel resulterende i flaskehalse og forsinkede leveringer. Vi vil gerne kunne levere dit glas, når du har brug for det, og ikke blive forsinkede af manglende stel. Derfor har vi valgt at overdrage alt ansvar for returneringen af vores stel til Gestellpool.

Et billede af de kontaktpunkter Gestellpool har med omverdenen

Sådan fungerer det

Når du har et stel, som du ønsker afhentet, skal du melde det til Gestellpool via app, online portal, e-mail eller telefon. 

  1. Meld dit stel klar til afhentning.
  2. Gestellpool registrerer det i deres database. SCANGLAS laver et udtræk og integrerer det i leveringsplanlægningen i henhold til den daglige rute. 
  3. SCANGLAS henter dine klarmeldte stel.
QR kode til at hente Gestellpools app

Hvordan klarmelder jeg stel?

Som kunde hos SCANGLAS modtager du et kundenummer fra Gestellpool, som du bedes oplyse ved klarmeldelse af dine stel, sammen med det 15-cifret stelnummer, som står på stellet. 

Du kan også melde stel klar til afhentning ved at sende en mail til freimelden@gestellpool.com eller ringe på tlf.: +49 511-655 114–44.

Gestellpool vil løbende sende dig oversigter over, hvilke stel du har stående. Dertil kan du tilgå den fulde oversigt over dine stel på app eller online portal. 

QR kode til hentning af Gestellpools app

Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til Gestellpool. Vær opmærksom på, at telefonisk dialog kun kan foregå på engelsk eller tysk. Dialog via mail kan foregå på dansk, engelsk eller tysk.

Du kan få din internet browser til at oversætte Gestellpools side til dansk. Det gør du ved at trykke på ikonet "Oversæt" i adressefeltet i højre side (ved siden af stjernen), tryk på de tre prikker og vælg "Choose another language". Vælg det sprog du ønsker siden oversat til. 

Jeg kan ikke registrere stel

Overgangen til Gestellpool starter med en overgangsperiode, hvor samtlige af vores stel skal registreres i Gestellpools system. Det kan betyde, at de lister du modtager fra Gestellpool, i overgangsperioden, muligvis ikke stemmer 100% overens med de stel du har stående. 

Har du et gammelt stel, som endnu ikke har fået et 15-cifret stelnummer og dermed ikke er registreret i Gestellpools system, skal dette meldes på den gamle stelafhentningsplatform, som vil være aktiv nogle måneder frem. 

Leje af stel

Der vil på oversigterne fra Gestellpool fremgå et beløb på leje af stel, som du bedes se bort fra. I overgangsperioden fakturerer vi ikke for leje af stel. 

En eventuel leje af stel som kan blive aktuel, hvis man har et stel stående længere end 6 uger, vil først blive aktuelt når overgangsperioden er veloverstået. Du vil selvfølgelig modtage information om dette i god tid inden.

Har du brug for hjælp?

Vores team af salgskonsulenter sidder klar til at hjælpe dig videre. 

Vi er klar til at hjælpe dig videre