Gå til primært indhold

Salgs- og leveringsbetingelser

Her kan du finde vores salgs- og leveringsbetingelser. Skulle du have nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Salgs- og leveringsbetingelserFile: Salgs- og leveringsbetingelser 2022.pdfDownload fil

Råvaretillæg & Miljø- og energitillæg

Råvaretillæg for december måned 2022 er 38,8%

Miljø- og energitillæg for uge 47 2022 er 8,7%

Vi står inde for kvaliteten af vores produkter. Skulle du opleve fejl eller mangler ved et produkt, du har købt hos SCANGLAS, skal du henvende dig til os hurtigst muligt.

Vi skelner mellem garanti og reklamation:

  • Garantien dækker eks. ruder, der punkterer inden for en given garantiperiode.
  • Reklamation vedrører synlige fejl og mangler, der kan konstateres ved modtagelsen af glasset.

Garanti

SCANGLAS er medlem af Glasindustrien, hvorfor du som kunde hos SCANGLAS er dækket af Glasindustriens Garantiordning. Læs mere om Glasindustriens Garantisikring.
SCANGLAS er desuden tilsluttet den certificerede DVV-kontrolordning, hvilket betyder at vi opfylder kravene for VinduesIndustriens DVV-garanti. Læs mere om DVV Garantien.

Det er din sikkerhed for funktion og holdbarhed af dit glas.

Reklamation

Ved en reklamation behandles denne i henhold til vores Salgs- og Leveringsbetingelser samt Glasindustriens retningslinjer for Termoruders Visuelle Kvalitet. Reklamationsretten dækker ikke produkter, der har været opbevaret, monteret eller anvendt forkert.

Vi gør opmærksom på, at køber har pligt til at undersøge de leverede varer for transportskader og synlige fejl og mangler straks ved modtagelsen.

Skulle der være skader på det leverede, skal det omgående anmeldes til såvel transportfirmaet som leverandøren.

Se mere i vores Salgs- og leveringsbetingelser.

Har du brug for hjælp?

Vores team af salgskonsulenter sidder klar til at hjælpe dig videre. 

Vi er klar til at hjælpe dig videre