Har du brug for hjælp?
Vores team af salgskonsulenter sidder klar til at hjælpe dig videre.
Her kan du finde vores salgs- og leveringsbetingelser. Skulle du have nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Salgs- og leveringsbetingelser | File: Salgs- og leveringsbetingelser 2022.pdf | Download fil |
Råvaretillæg i juni 2023 er 33,8%
Miljø- og energitillæg for uge 23 2023 er 8,7%
Vi står inde for kvaliteten af vores produkter. Skulle du opleve fejl eller mangler ved et produkt, du har købt hos SCANGLAS, skal du henvende dig til os hurtigst muligt.
Vi skelner mellem garanti og reklamation:
SCANGLAS er medlem af Glasindustrien, hvorfor du som kunde hos SCANGLAS er dækket af Glasindustriens Garantiordning. Læs mere om Glasindustriens Garantisikring.
SCANGLAS er desuden tilsluttet den certificerede DVV-kontrolordning, hvilket betyder at vi opfylder kravene for VinduesIndustriens DVV-garanti. Læs mere om DVV Garantien.
Det er din sikkerhed for funktion og holdbarhed af dit glas.
Ved en reklamation behandles denne i henhold til vores Salgs- og Leveringsbetingelser samt Glasindustriens retningslinjer for Termoruders Visuelle Kvalitet. Reklamationsretten dækker ikke produkter, der har været opbevaret, monteret eller anvendt forkert.
Vi gør opmærksom på, at køber har pligt til at undersøge de leverede varer for transportskader og synlige fejl og mangler straks ved modtagelsen.
Skulle der være skader på det leverede, skal det omgående anmeldes til såvel transportfirmaet som leverandøren.
Se mere i vores Salgs- og leveringsbetingelser.
Vores team af salgskonsulenter sidder klar til at hjælpe dig videre.